piątek, 20 października 2017

525. Radarowe problemy


Zauważyłem, że gejradar JT jest zepsuty lub mocno uszkodzony! Zaliczył już kilka wpadek. Mam z niego niezły ubaw, gdy z zawiedzioną miną opowiada o kolejnym niepowodzeniu: "Wczoraj przy barze zarywałem do super faceta... Boski! Mówię ci! Przyszła potem jakaś laska i uwiesiła się na nim jak szympans na drzewie... Zrozumiałem, że on jest hetero i zachciało mi się wyć..."
Któregoś dnia JT zapytał o mój typ męskiej urody. Pokazałem mu zdjęcie pewnego pana, a on krótko skwitował: "Całkiem przeciętny gej". Spojrzałem na niego nieco zdziwiony, gdyż z tego, co mi wiadomo, mężczyzna ze zdjęcia jest heteroseksualny. Chwilę później ponownie strzelił gafę! Tym razem podsunąłem mu zdjęcie Granta, bardzo przystojnego mężczyzny, który trzy lata temu poślubił swojego partnera. "A co o nim sądzisz?", zapytałem. JT spojrzał na mnie z wyrzutem: "Kogo ty mi tu pokazujesz?! Przecież to normalny heteryk! Fe!", i machnął ręką z dezaprobatą. W przypływie zdumienia uniosłem brwi i uciąłem temat.
Śmiem twierdzić, że zepsuł mu się, jak do tej pory niezawodny, radar! Mój jest znacznie przytępiony lub też nakierowany na nieco inne aspekty, choć zdarzyło mi się ostatnio bezbłędnie rozpoznać swojego. Stało się to pierwszego dnia w poprzedniej pracy piekłem nazwanej - wszedł na halę chłopak, spojrzałem na niego i od razu wiedziałem. Wywąchałem go jak pies. Prawdopodobnie z nim było tak samo, bo mówił do mnie "my darling". No, ale już tam nie pracuję i nigdy potem go już nie widziałem.

4 komentarze:

  1. czasami radar sie zaciera lub po prostu nie wsztsykie parametry sa wprowadzone ...
    pozdro z wilgotnej italii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się zaciera, czasami w ogóle nie działa :) W sumie to taka dziwna loteria - albo tak, albo nie.

      Usuń
  2. O gustach podobno się nie dyskutuje, ale żeby na widok Granta powiedzieć "Fe!", to trzeba mieć gust spaczony. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że nie pomyślał o Grancie jako o mężczyźnie, ale miał na myśli pojęcie heteroseksualizmu, choć pewien nie jestem. Ale to prawda - by o nim powiedzieć "fe", trzeba mieć gust spaczony :)

      Usuń