poniedziałek, 25 maja 2020

626. Powiedz, kto ci zrobił pranie mózgu?

Po ponad dwudziestu latach dobrej przyjaźni moja przyjaciółka odsunęła się ode mnie. Tak naprawdę to odsunęła mnie od siebie, zerwała kontakt, odeszła, rozpłynęła się.
Kiedyś mogliśmy rozmawiać ze sobą godzinami, dosłownie o wszystkim, dzisiaj propaguje ona hasła typu: "Pedały do gazu", "Zakaz pedałowania", "Geje gwałcą dzieci", "Rodzina to tylko kobieta i mężczyzna" i "Zakaz wstępu dla LGBT".
Nie wiem, co się jej stało. Skąd ta nagła odmiana.
Owszem, doszło między nami do starcia w kwestiach społeczno-politycznych, ale wątpię, by to miało wpływ na tak ogromną zmianę jej postawy.
Najpierw zaczęła się fascynować programem politycznym Krzysztofa Bosaka i jego osobą. "Bo on taki piękny i przystojny! Będę na niego głosować!", pisała mi. Potem zaczęła mnie krytykować w sposób, w jaki nigdy wcześniej tego nie robiła. Zapytałem jej, czy wie, kim jest jej pupilek i czym się politycznie zajmuje (Młodzież Wszechpolska, ONR, zadymy na pochodach w stolicy, narodowiec, związany z ruchami neofaszystowskimi itp., itd.). Jako dowód posłałem jej kilka fotek z jej pupilem.
Na moje pytania odpowiedziała atakiem na moją osobę... Stwierdziła, że skoro sam się nie chcę leczyć, to ona mnie zgłosi do odpowiedniej instytucji i tam mi pomogą, a jeśli nie będę chciał, to mnie zmuszą...
Aktualnie moja przyjaciółka jest wielką fanką Bosaka, jego narodowych, skrajnie katolickich teorii i zgrabnie macha przed swoimi ludźmi banerem z napisem "Jebać pedałów!"

Ja to przeżyję...

Zastanawia mnie tylko jedno: kto jej to zrobił?

4 komentarze:

  1. Szczerze współczuję. Sama widziałam kilka takich przemian i żadnej z nich nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi. To już nie jest osoba, którą znałeś, ale wściekła sucza ze zrytym beretem. Nie żałuj tej przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń